Avtomobil sahibini alışdığı mühərrik yağından imtina etməyə nə vadar edə bilər?

Motor yağının alışılmış markasının dəyişdirilməsinə ən əsas səbəb olaraq avtomobil sahibləri qiymət artımını adlandırdılar. Bu qənaətə AUTOPROFI-nin analitik şöbəsinin mütəxəssisləri sorğunun nəticələrini qiymətləndirərək gəliblər. Respondentlərin təxminən 40% -i öyrəşdikləri markanın qiymətində nəzərəçarpacaq artımı yağ almaqdan imtina etmək səbəbləri arasında birinci yerdədir. İkinci yerdə yeni avtomobilin alınmasıdır – təqribən 30% belə cavab verdi. Yalnız 25% respondent yağın keyfiyyətindən narazı olduqda və avtomobilin daha pis işləməyə başladığını gördükdə markanı dəyişməyə hazırdır. Satınalma mümkünlüyü kimi səbəb reytinqdə dördüncü yeri tutdu. Belə ki, respondentlərin 23%-i öyrəşdikləri brend əldə olmadıqda asanlıqla başqa brendə keçməyə hazırdır. Və təxminən eyni sayda 21% - alışdıqları motor yağlarının təchizatında fasilələr və çətinliklər olanda.

Paylaş